Povrch nakládacího můstku je vyroben z ocelového plechu o síle 6-8 mm s protiskluzovým vzorkem o výšce 0,6-2,4 mm. Nakládací můstek je vyroben z ocelového plechu o síle 6 mm a výškou vzorku 0,6-1,8 mm v případech, kdy bude nakládka/vykládka prováděna pomocí standardního vysokozdvižného vozíku se čtyřmi nafukovacími koly. Nakládací můstek je vyroben z ocelového plechu o síle 8 mm a výškou vzorku 0,8-2,4 mm v případech, kdy bude nakládka/vykládka prováděna pomocí zařízení, které má velkou bodovou nosnost (například čelní vysokozdvižný vozík). Časem může dojít k lehké deformaci vrchního plechu, což ale nemá žádný vliv na správný chod můstku. Čelo se vyrábí z ocelového plechu o síle 12 mm s protiskluzovým vzorkem o výšce 1,2-3,6 mm. Podélné nosníky mohou být vyrobeny z vazních trámů 100/120 mm, nebo L-profilu o rozměru 140x40x4 mm; rám z U-profilu o rozměru 100/120 mm. V případě, kdy je můstek delší než 3500 mm, se podélné nosníky i rám vyrábí z vazních trámů 120 mm.
* Rozměry jsou se sklopeným čelem ** Ceny ExWorks Kadaň
Elektrohydraulické vyrovnávací můstky s otočnou rampou řady DLHH jsou nejvhodnějším zařízením, které umožňuje uspořádání překládacích míst a zajistí rychlou nakládku a vykládku zboží. Při aktivaci se můstek zvedá a rampa se během otáčení rozevírá. Potom můstek klesá, dokud nedosáhne podlahy ložní plochy automobilu. Po těchto krocích je můstek připraven k práci. Po ukončení překládacích prací se můstek zvedá, rampa klesá a dostává se do vertikální polohy, při čemž se můstek dostává do výchozí polohy. Elektrohydraulické vyrovnávací můstky s otočnou rampou řady DLHH jsou v nabídce závěsné a na podstavci.
Hlavní výhody:
samočistící závěs mezi můstkem a rampou;
délka rampy je 400 mm (je možné prodloužit na 500 mm);
při práci s nákladním autem se skosením naklonění do strany je možné do vzdálenosti 100mm; ;
díky žlutočerné výstražné pásce je vidět, že se překládací můstek nachází výš než rampa;
opěry zajišťují bezpečný pohyb napříč můstkem;
bezpečnostní systém hydraulického zařízení ihned zastaví můstek v případě prasknutí hadice nebo neoprávněného odjezdu automobilu během práce;
boční bezpečnostní závěsy brání tomu, aby se nohy obsluhujícího personálu dostaly do mezery mezi můstkem a jímkou během práce;
fixační mechanismus zajistí bezpečný průběh technické obsluhy a opravy můstku.
DoorHan-Online používá cookies, abychom Vám mohli poskytnou co nejlepší služby. Používáním naších stránek s tím souhlasíte. Více informací